Willeke Stadtman verlaat Amstelring OsiraGroep in 2011
Willeke Stadtman verlaat per 1 maart 2011 de Amstelring OsiraGroep als voorzitter van de raad van bestuur. Zij gaat met pensioen. Op dit moment wordt nog gezocht naar een opvolger.

Tip voor de redactie?
Neem contact op met redacteur Suzanne Bremmers als u een inhoudelijke tip heeft op het gebied van personeel in de zorg via suzanne.bremmers@bsl.nl




